Naar de hoofdinhoud Naar de navigatie
menu
Solliciteer direct

Manager Klant & Service

36 uur ROTTERDAM HBO / WO Reageren tot: 28-10-2024 5.653 - 8.080
Man staand voor gebouw met Euromast op de achtergrond

Dit ga je doen

Ben jij klaar voor een uitdagende rol waarin je leiding geeft aan een dynamische afdeling? Als manager Klant & Service ben je de drijvende kracht achter het leveren van een persoonlijke en doelgerichte klantdienstverlening aan onze huurders. Je zorgt voor een doorontwikkeling van de afdeling en trekt de dienstverlening naar een hoger niveau met digitalisering.

Hier een aantal van je verantwoordelijkheden:
  • Je geeft richting aan de strategie op dienstverlening en je hebt een trekkende rol in de vernieuwing van de digitale dienstverlening binnen heel Havensteder;
  • Je bent verantwoordelijk voor de integrale bedrijfsvoering van de afdeling Klant & Service;
  • Je bent lid van MT Wonen en sparringpartner van de directeur Wonen op het vlak van organisatieontwikkelingen, verbetering prestaties en beleidskeuzes;
  • In samenwerking met de managers Dagelijks Onderhoud en Buurten & Wijken ben je verantwoordelijk voor dienstverlening in de ketenprocessen en de inzet van klantcontactkanalen;
  • Je werkt nauw samen met manager staf Wonen en de directiecontroller om processen te verbeteren, de datastrategie te realiseren en de sturing op prestaties te verbeteren;
  • Samen met de directie Digitale Transformatie realiseer je de implementatie van een nieuw zaaksysteem, waaronder het CRM en de digitaal ondersteunde processen zoals leefbaarheid, incasso en servicekosten daar waar het de klantdienstverlening raakt;
  • Je geeft leiding aan een team van 4 teamleiders voor front- en backoffice, waaronder WFM, training, business control;
  • Als manager vertegenwoordig je Havensteder in samenwerkingsverbanden met partners. We zijn bezig met de doorontwikkeling van onze directie Wonen en de afdeling Klant & Service. Daarin zijn we zowel op zoek naar teamleiders als managers. We zijn op zoek naar meerdere getalenteerde professionals om ons team te versterken! Het is een unieke kans voor jou om deel uit te maken van een dynamisch en ambitieus team en om bij te dragen aan de groei en ontwikkeling van onze organisatie.
De afdeling
De afdeling Klant & Service is onderdeel van de directie Wonen, die verder bestaat uit de afdelingen Buurten en Wijken, Verhuur en Incasso, Sociale Begeleiding, Staf Wonen. De afdeling Klant & Service bestaat uit vier teams van +/- 15 medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het eerstelijns contact met de huurders in onze dienstverlening.

#LI-DC1 

Hier herken jij jezelf in

  • Je hebt een HBO of WO-opleiding afgerond in bijvoorbeeld de richting van Bedrijfskunde of Bestuurskunde;
  • Je hebt ruime managementervaring in klantcontactcentra;
  • Je hebt ervaring in het digitaliseren en implementeren van software in dienstverlenende processen;
  • Je hebt interesse in en bent bij voorkeur bekend met volkshuisvestelijk werk;
  • Je bent pragmatisch, analytisch en je bent een verbindend leider;
  • Je stuurt aan op ontwikkeling en voortuitgang van de organisatie;
  • Je bent stressbestendig en sterk in het nemen van initiatief en verantwoordelijkheid;
  • Je bent communicatief vaardig, je coacht mensen in hun ontwikkeling.

Ons aanbod

  • Een salaris van minimaal € 5.653,- en maximaal € 8.080,- bruto op basis van een 36-urige werkweek, schaal M van de CAO woondiensten;
  • Per direct 36 uur p/w aan de slag op een flexibele, hybride werkplek in Rotterdam, je kan worden ingewerkt door de huidige interimmanager;
  • Je start met een jaarcontract, bij een goede match hebben we natuurlijk de intentie dit om te zetten naar een vast contract;
  • Brede opleidingsmogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen.

Wij zijn Havensteder

Wij geven thuis! Wij zijn er voor bewoners die weinig middelen hebben om te wonen óf kwetsbaar zijn en lastig zelf aan een woning kunnen komen. Thuis geven begint bij het zorgen voor voldoende, goede en betaalbare woningen in de gemeenten waar we actief zijn. Samen een thuis geven gaat niet vanzelf. Daarvoor hebben we de juiste mensen nodig. Mensen die gemotiveerd zijn om dag in dag uit, schouder aan schouder, het verschil te maken voor onze bewoners, elkaar en de stad. Wij werken aan vitale wijken - met de diversiteit én mentaliteit die Rotterdam kenmerkt. Als woningcorporatie dragen wij bij aan het bouwen van duurzame wijken die klaar zijn voor de toekomst. Dit doen wij door duurzaam om te gaan met energie, materialen en onze omgeving, zowel in de wijk als op het kantoor.

Goed om te weten

  • Een pre-employment screening is onderdeel van de procedure. Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag maakt onderdeel uit van deze screening;
  • Een assessment maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

Reageer!

Ben je enthousiast over deze functie en sluit jouw profiel aan op wat wij zoeken? Dan horen we graag van je! Upload jouw motivatiebrief en CV en dan nemen we spoedig contact met jou op.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer direct

Meer weten over de sollicitatieprocedure?

Meer weten over de functie?

Onze werkwijze in 6 stappen

Stap 1

Solliciteren

Stap 2

Het eerste gesprek

Stap 3

Persoonlijkheidsmeting

Stap 4

Tweede gesprek

Stap 5

Voorstel arbeidsvoorwaarden

Stap 6

Screeningsbeleid

Pagina

Waarom je wil werken bij Havensteder?

Om je samen met ons in te zetten voor een van de grootste uitdagingen van nu: huisvesting.

Ruimte om te blijven groeien en je talent te ontwikkelen.

Goede sfeer en een betrokken groep collega’s.

Denk mee aan de plannen voor de toekomst en geef volop ruimte aan jouw initiatieven en ideeën.

Pagina

Misschien ook interessant voor jou?

Inkoper

36 uur HBO 4.366 - 5.897

Als inkoper bij Havensteder ben je verantwoordelijk voor het doen van aanbestedingen, de contractvorming en draag je bij aan de verdere ontwikkeling van de afdeling inkoop.

Lees meer over Inkoper

Projectleider Planmatig Onderhoud

36 uur HBO 4.366 - 5.897

Ben jij een resultaatgerichte projectleider met een passie voor vastgoedonderhoud? Wil jij ervoor zorgen dat onze woningen in topconditie blijven en onze huurders tevreden zijn? Dan is de rol van Projectleider Planmatig Onderhoud in de stadsregio Rotterdam bij Havensteder iets voor jou!

Lees meer over Projectleider Planmatig Onderhoud

Opzichter Planmatig Onderhoud

36 uur MBO 3.748 - 4.727

In de functie van Opzichter Planmatig Onderhoud draag je de verantwoordelijkheid voor het toezicht houden en de coördinatie van onderhoudswerkzaamheden aan onze vastgoedportefeuille. Je hebt een essentiële rol in het waarborgen van de kwaliteit en duurzaamheid van onze woningen. Je werkt nauw samen met aannemers, projectleiders planmatig onderhoud en diverse belanghebbenden om ervoor te zorgen dat projecten binnen de gestelde tijdlijnen en budgetten worden afgerond.

Lees meer over Opzichter Planmatig Onderhoud