Naar de hoofdinhoud Naar de navigatie
menu
Solliciteer direct

Stafmedewerker Dagelijks Onderhoud

32 uur ROTTERDAM MBO Reageren tot: 16-02-2025 3.114 - 3.892
Man met armen over elkaar staand voor

Dit ga je doen

Stel je voor:

's morgens kom je op kantoor en start je de dag met een kop versgemalen bonenkoffie. Terwijl je geniet van je koffie, maak je een lijstje van alles wat er die dag gedaan moet worden en leg je je prioriteiten vast. Je weet dat je dag vol zit met diverse administratieve taken ter ondersteuning van de afdeling Dagelijks Onderhoud en Serviceteam Onderhoud, en je bent er klaar voor.

Je begint met het behandelen van de zaken in Iris, het afhandelen van taken in Dynamics Empire en het beantwoorden van mails van Onderhoudsinspecteurs. Op verzoek van Onderhoudsinspecteurs maak je afspraken met huurders. Bij de brieven die verstuurd moeten worden bewaak jij de huisstijl en zorg je ervoor dat alles er professioneel uitziet. Indien nodig werk je samen met de afdeling Communicatie om standaardbrieven aan te maken of aan te passen.

Een van je verantwoordelijkheden is het individuele woningverbetering traject. Hiervoor vraag je offertes aan, stuur je akkoordverklaringen en verwerk je opdrachten in het leveranciersportaal. Rond het middaguur lunch je met je collega’s, met een door óns verzorgde fruitmand.

Na de lunch zet je deadlines in de agenda’s van de onderhoudsinspecteur en controleer je of de data voor een onderzoek of zitting in hun agenda staan. Op verzoek van de onderhoudsinspecteur voeg je stukken toe aan de Huurcommissie dossiers.

Als communicatieve ster zorg je voor korte lijnen met de afdeling Klant & Service, Financiële administratie en Verhuur & Incasso, zodat alles soepel verloopt. Je zet je communicatieve- en administratieve vaardigheden vaker aan het werk door contact met onze huurders op te nemen en reparaties te volgen. Je beheert lastige dossiers en informeert tussentijds bij de huurder over de status van afhandeling.

Vervolgens ga je aan de slag met het berekenen en verwerken van eenmalige vergoedingen en huurkortingen. Je zorgt ervoor dat alles nauwkeurig wordt afgehandeld.

Aan het eind van de dag zorg je ervoor dat alle administratie correct is afgehandeld. Jij bent de administratieve ruggengraat van het team en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.

  #LI-RV1

Hier herken jij jezelf in

Onze toekomstige Stafmedewerker Administratie is:
  • Thuis in de sector met een aantoonbaar MBO werk- en denkniveau en met ervaring met soortgelijke werkzaamheden;
  • Flexibel en wendbaar.
  • Energiek en heeft een goede dosis humor.
  • Stressbestendig.
  • Communiceert duidelijk en respectvol.
  • Kritisch naar het eigen werk en heeft een verlangen om meer te bereiken.
  • Je vindt het leuk om bezig te zijn met ontwikkelingen binnen je vakgebied en neemt initiatief om verder te groeien en om kwaliteit binnen je functie te waarborgen.

Ons aanbod

  • Een salaris van minimaal € 3.114, - en maximaal € 3.892, - bruto op basis van een 36-urige werkweek, schaal F van de cao-woondiensten;
  • Per direct 32 uur p/w aan de slag op een flexibele, hybride werkplek in hartje Rotterdam • Vakantiegeld van 8% over je bruto jaarsalaris en een eindejaarsuitkering van 2% over je bruto jaarsalaris;
  • Je start met een jaarcontract. Bij een goede match hebben we natuurlijk de intentie om dit om te zetten naar een vast contract;
  • Brede opleidingsmogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen. Naast dat er vanuit Havensteder opleidingsbudget beschikbaar is, bouw je jaarlijks € 900,- op om zelf in te zetten voor een opleiding naar keuze;
  • Informele werksfeer met leuke collega’s. Zo is er op de dinsdag bootcamp, doen we mee met evenementen zoals de Harbourrun en zijn we regelmatig te vinden in de bar aan de overkant;
  • We willen dat je goed van start gaat, daarom krijg je van ons een eigen laptop en mobiele telefoon ter beschikking;
  • Tot slot: balans tussen werk en privé is belangrijk, daar maken we graag flexibele afspraken over.

Wij zijn Havensteder

Samen werken we aan een thuis voor onze bewoners. Door ons in te zetten voor renovatie, nieuwe woonruimten en een veilige omgeving. Zo creëren we een duurzame impact op huisvesting in de stadsregio Rotterdam.   We vergroten onze impact door samen te werken. Met bewoners, aannemers, gemeenten en partners in de wijk. Samen willen we steeds sterker worden in huisvesting. We opperen nieuwe ideeën en nemen actie om de woningnood aan te pakken. We helpen onze bewoners het beste als we de beste versie van onszelf zijn. Daarom hechten we waarde aan persoonlijke en professionele ontwikkeling, krijg je vrijheid om je werk zelf in te richten en doen we er alles aan om je zo snel mogelijk thuis te laten voelen. Zo maken we samen Havensteder.  

Goed om te weten

  • Een screening (waaronder het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag) behoort tot de procedure
  • Een persoonlijkheidsmeting maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure
  • Bij Havensteder hechten wij groot belang aan diversiteit. Iedereen is anders en juist de verschillen in mensen helpen ons om een nog betere woningcorporatie te zijn. Daarom zijn we benieuwd naar wie jíj bent!

Reageer!

Ben je enthousiast over deze functie en wil je onderdeel uitmaken van een dynamische organisatie die zich inzet voor de bewoners van Rotterdam? Dan horen we graag van je! Upload jouw motivatiebrief en CV en dan nemen we spoedig contact met jou op.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer direct

Meer weten over de sollicitatieprocedure?

Meer weten over de functie?

Onze werkwijze in 6 stappen

Stap 1

Solliciteren

Stap 2

Het eerste gesprek

Stap 3

Persoonlijkheidsmeting

Stap 4

Tweede gesprek

Stap 5

Voorstel arbeidsvoorwaarden

Stap 6

Screeningsbeleid

Pagina

Waarom je wil werken bij Havensteder?

Om je samen met ons in te zetten voor een van de grootste uitdagingen van nu: huisvesting.

Ruimte om te blijven groeien en je talent te ontwikkelen.

Goede sfeer en een betrokken groep collega’s.

Denk mee aan de plannen voor de toekomst en geef volop ruimte aan jouw initiatieven en ideeën.

Pagina

Misschien ook interessant voor jou?

Medewerker Klacht & Kwaliteit

32 uur MBO 3.405 - 4.278

Heb jij een groot inlevingsvermogen en kun je door goed luisteren mensen gehoord laten voelen en hen verder helpen met de klachten die zij hebben? Wil jij iedere dag met collega’s en bewoners samenwerken aan fijn wonen? Dan is dit de baan die je zoekt!

Lees meer over Medewerker Klacht & Kwaliteit