• havensteder.nl
  • methavensteder.nl
  • Contact
Havensteder
  • Home
  • Wij zijn Havensteder
  • Onze vacatures
  • Het sollicitatieproces
  • Wat bieden wij
  • Stage & Afstuderen
  • Verhalen van ons team
  • Nieuws
  • Blogs van onze bestuurder
  • Contact
  • havensteder.nl
  • methavensteder.nl
  • Contact
Home > Verhalen van ons team > Elk telefoontje is voor mij een uitdaging.

Elk telefoontje is voor mij een uitdaging.

Jantine Nederveen , medewerker Klant & Service

De medewerkers Klant & Service zijn het ‘luisterend oor’ voor onze klanten. Jantine Nederveen vertelt over haar dagelijkse werkzaamheden en het plezier dat zij haalt uit het klanten zo goed mogelijk helpen…

Word jij onze nieuwe collega?

Business Process Analist

Procesmatig denken en handelen worden dankzij jouw enthousiaste en positieve houding moeiteloos overgedragen op anderen.

36 uur HBO

Projectleider Planmatig Onderhoud

Het correct managen van projecten is jouw kracht. Je zorgt voor inzicht, spot kansen en weet alles helder te communiceren naar collega’s, partners én bewoners.

36 uur HBO

programmamanager thema participatie

Als programmamanager thema: Samen Denken Samen Doen ben je een sterke netwerker die verschillende partijen betrekt bij het ontwikkelen en uitvoeren van het programma.

36 uur HBO
Bekijk alle vacatures

Andere verhalen

De focus in mijn projecten ligt altijd op de bewoner.

"De focus in mijn projecten ligt altijd op de bewoner."

Marije Braakman

projectleider Wijken & Beleid

Als een project af is en de huurders zijn tevreden, vind ik dat mooi.

"Als een project af is en de huurders zijn tevreden, vind ik dat mooi."

Jean Paul van Vliet

opzichter Planmatig Onderhoud

Elk telefoontje is voor mij een uitdaging.

"Elk telefoontje is voor mij een uitdaging."

Jantine Nederveen

medewerker Klant & Service

Bekijk alle verhalen
  • © 2022 Havensteder
  • Veelgestelde vragen
  • Privacystatement
  • Cookies
  • Disclaimer